EPLAN Services: diensten op afstand
Bij opleiding, advies, ondersteuning en andere diensten werkt persoonlijk advies van mens tot mens prettig en doeltreffend. Persoonlijk contact op locatie werkt goed, maar EPLAN biedt ook verschillende manieren om klanten online te adviseren. In dit blog leest u daar meer over.
Waarom heeft EPLAN steeds meer online vormen van dienstverlening?
Ons uitgangspunt is, dat wij er voor onze klanten zijn en hen ondersteunen met de implementatie van een verbeterde werkwijze middels onze expertise. Dat gaat verder dan softwareoplossingen alleen. Natuurlijk is persoonlijk contact een uitstekende manier om dat te doen. Maar het is ook belangrijk dat onze klanten zo flexibel mogelijk gebruik kunnen maken van onze diensten. Daarom bieden we als modern softwarebedrijf ook een verscheidenheid aan online diensten aan.
Welke digitale diensten zijn momenteel beschikbaar voor EPLAN gebruikers?
De EPLAN Training Academy breidt haar online aanbod voortdurend uit. Er zijn bijvoorbeeld webcasts over verschillende onderwerpen. Daarnaast bieden we online trainingen en sessies aan. Daarin kunnen EPLAN trainers en consultants de vragen van klanten live beantwoorden.
Op het gebied van ondersteuning krijgen klanten al geruime tijd uitgebreide online hulp van EPLAN Software Service. Bij een specifieke vraag over onze oplossingen vinden gebruikers gedetailleerde informatie in het EPLAN Solution Center. Daarnaast kunnen klanten gebruik maken van ons online ticketsysteem.
EPLAN consultants richten zich op klantcontact en persoonlijk advies. Werkt zoiets ook als u dat online aanbiedt?
Onze adviesdiensten hebben met het online aanbod een mooie aanvulling gekregen. Desgewenst kunnen persoonlijke gesprekken met onze EPLAN consultants ook online plaatsvinden. Hier hebben we, net als in een direct gesprek, de mogelijkheid om presentaties te geven of details van software-oplossingen uit te leggen. Om vragen te beantwoorden kunnen de deelnemers hun schermbeelden met elkaar delen. Door het aanbieden van online diensten kunnen we flexibeler en efficiënt op de diverse vraagstellingen vanuit klanten inspelen, omdat het niet meer uitmaakt waar iemand zich op dat moment bevindt en reizen ook niet meer nodig is.
Online vergaderen met EPLAN consultants
Wat zijn de technische vereisten voor online adviesgesprekken met EPLAN consultants? En hoe ziet het inhoudelijke proces eruit? Op de thuiswerk pagina leest u hier meer over: